سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی برند پارس فریم

در چند سال اخیر در کشور ما صنعت دکوراسیون داخلی بسیار رشد کرده است و  در همه محیط های اداری تجاری و مسکونی نصب انواع کفپوش و دیوارپوش بسیار متقاضی داشته است و همین سبب شده تا برند های ایرانی وارد بازار شوند و با محصولات خود بخشی از نیاز بازار را بر طرف سازند.در این میان پارس فریم یکی از خوشنام ترین ها در میان برند های ایرانی می باشد و با سابقه درخشان خود رد زمینه ساخت دیواپوش های پی وی سی توانسته محبوبیت زیادی را برای محصولات خود جلب کند.

پی وی سی ماده یا متریال اصلی به کار رفته در مدل های این شرکت است که ویژگی های مثبت زیادی را به ان ها می دهد از جمله طولانی تر شدن عمر دیوار کوب ها و طرح های بسیار متنوع. در ضمن از آن جا که پس از مدتی لکه ها و لایه های چربی و خاک روی دیوارکوب ها جمع می شود تمیز کردن ان ها بسیار مهم است و پی وی سی این امکان را به کاربر می دهد که به راحتی آن را شسته و مانند روز اول آن را تمیز کند/ سبک بودن محصولات پارس فریم و همچنین مقاومت در برابر حریق نیز دو ویژگی مثبت دیگر به حساب می آیند. 

سفارش آنلاین دیوارپوش های  پارس فریم

برای خرید دیوارپوش های پارس فریم کافیست به وب سایت اکس کناف مراجعه کنید با مشاهده طرح های متنوع هر کدام که مناسب نصب در محیط مد نظر شما می باشد را به صورت انلاین خریداری کنید. ارسال به سراسر کشور صورت می گیرد  و در صورت تمایل مشتری خدمات نصب و اجرا توسط حرفه ای ترین تیم ما انجام خواهد شد. 


سقف کناف پی وی سی

سقف کناف پی وی سی : در این مطلب قصد داریم در مورد سقف دروغین پی وی سی برای شما دوستان توضیحاتی دهیم ، در ادامه با ما همراه باشید لغایت بیشتر در مورد این موضوع با شما کاربران عزیز روشنگری دهیم. جالب است بدانید که شما میتوانید این گونه سقف را با خیال راحت و بدون خوف از نم شستشو دهید و همچنین اینیکی از خاصیت های این نوع سقف ها این است که کاملا ضد حریق بوده است و با پیرامون زیست کاملا سازگاری دارند و از مشخصاتی چون ضد آب و ضد حریق و همینطور ضد پوسیدگی برخوردار هستند. برای فرآوری این نوع تایل ها از مواد نانو استفاده می شود که گردوغبار به آنها نمی چسبد و نیازی به شستشو ندارند.

 

سقف کناف پی وی سی


گروه آکس طرح کناف

تاریخچه شرکت آکس طرح و ساخت

این مجموعه در سال 1375 با هدف طراحی ، ساخت و مشارکت در پروژه های عمرانی و صنعتی اقدام به تاسیس شرکت آکس طرح و ساخت نمود.در مدت زمان نزدیک به نیم قرن تجربه در صنعت ساختمان این مجموعه موفق به تأمین جنس و اجرای صدها پروژه عمرانی و صنعتی مختلف در سطح کشور ایران و کشور های همسایه شده است.
شرکت آکس طرح و ساخت با بهره گیری از مهندسین مجرب و نیروهای اجرایی با تجربه در زمینه سیستم های نوین ساختمانی و ساخت و ساز خشک (درایوال) آمادگی کامل جهت خدمت رسانی بدون واسطه با نازلترین قیمت به شما عزیزان میباشد.سیستم های ساخت و ساز خشک از جمله مصالح نوین ساختمانی بوده که امروزه با توجه به مزایایی چون مقرون به صرفه بودن،سهولت اجرا،پائین بودن دور ریز مصالح،عملکرد سازه ای بالا (مقاوم در برابر زلزله)،مقاوم در برابر حریق و رطوبت،سبک سازی،سرعت اجرای بالا،قابلیت اجرا در تمامی فصول و غیره ، کاربرد گسترده ای در صنعت ساختمان دارند.

آکس طرح و ساخت نماینده کناف ایران

در حال حاضر این شرکت با دارا بودن عاملیت رسمی از شرکت کناف ایران (از سال 1380) و شرکت لابل (از سال 1396) علاوه بر ارائه خدمات طراحی و فروش و اجرای سیستم های کناف و لابل در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مشغول به فعالیت می باشد و با توجه به کیفیت اجرای بالا و رعایت ضوابط استاندارد در بالاترین رتبه فنی ارزیابی شده از واحد بازرسی شرکت کناف ایران و شرکت لابل قرار دارد.

لازم به ذکر است این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس، گواهی تایید صلاحیت فنی از وزارت کار در زمینه های خدمات نیروی انسانی، تامین، نگهداری و تعمیر تاسیسات، گواهی مجری درجه یک گازرسانی از سازمان نظام مهندسی، دارای گواهی صلاحیت پیمانکاری و رتبه 3 ساختمان و 4 تاسیسات از سازمان برنامه و بودجه می باشد.

گروه آکس کناف


اجرای پیچ و بولت کناف

پیچ و بولت کناف کناف چیست ؟ ، شاید این اسم برای شما عجیب باشد و در مورد آن تا به حال چیزی نشنیده باشید و اطلاعاتی در مورد پیچ و بولت کناف نداشته باشید.

جالب است بدانید بیش از 6 پیچ و بولت کناف وجود دارد که هر کدام از آنها در موارد مختلف کناف کاری استفاده میشود ، اما حال بریم سراغ توضیح پیچ و بولت کناف که در اصل چه کاری انجام میدهد.

این ابزار برای نصب کردن صفحه ها به زیرسازی مورد نظر ، متصل کردن بار بر روی ساختار دیوار ها و سقف های کاذب با انتخاب ابزاری مناسب برای متصل کردن امری امکان پذیر خواهد بود.


اجرای پیچ و بولت کناف


اجرای عایق آبی کناف

نصب عایق آبی کناف در ایران چگونه انجام میشود ُ کیفیت انجام کار و کیفیت آنها چگونه است ؟ 

این مجموعه بابیش از 30 سال سابقه و تجربه در زمینه خدمات بازسازی منزل تولید و توزیع و اجرای محصولات کناف ، مجری پروژه های ساختمانی بسیاری بوده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نصب و اجرای عایق آبی کناف می توانید به سایت مراجعه کرده و از نحوه نصب ، قیمت و دیگر ویژگی های این عایق آشنا شوید.